Veel gestelde vragen (en antwoorden)

Q&A advertenties
Ik wil een advertentie plaatsen, wat moet ik doen?

Als u een advertentie wil plaatsen moet u het formulier invullen op onze website. Na het invullen zal u een e-mail krijgen waarin u op de bevestigingslink moet klikken. Daarna zal uw advertentie aan de beheerder(s) worden doorgestuurd waarna de advertentie na een kleine controle geactiveerd zal worden. U krijgt opnieuw een e-mail om te bevestigen dat uw advertentie online staat.

U kan HIER het formulier terugvinden.

Ik heb mijn advertentie correct ingevuld en bevestigd, maar heb geen e-mail ontvangen

Controleer uw spamfolder. Indien u 30 minuten na het invullen van uw formulier nog steeds geen e-mail hebt gekregen, vul dan opnieuw uw advertentie in, mogelijks hebt u een fout in uw mailadres getypt.

Ik heb geen bericht gekregen dat mijn advertertentie online geplaatst werd

We activeren meermaals per dag de nieuwe advertenties. Het kan zijn dat we dit niet binnen de paar uur kunnen doen. Hebt u na 24u nog steeds geen bevestiging gekregen, neem dan contact met ons op via het contactformulier en geef de titel van uw advertentie mee.
 

Ik heb een e-mail gekregen dat mijn advertentie online staat maar ik kan ze niet vinden

Let op, in de e-mail die u gekregen hebt om te bevestigen stond een verwijderlink. U moet hier enkel op klikken om uw advertentie te verwijderen. Dit ook in de mail die u gekregen hebt dat uw advertentie online staat. Bent u ervan overtuigd dat u niet op de verwijderlink geklikt hebt en kan u alsnog uw advertentie niet vinden, contacteer ons dan via het contactformulier. Twijfelt u, plaats dan uw advertentie opnieuw.
 

Mijn foto's bij de advertentie ontbreken, kunnen deze bijgeplaatst worden?

Wellicht hebt u bij het plaatsen van uw advertentie een foutmelding gekregen en hebt u nadien niet gecontroleerd of de bijlagen nog toegevoegd waren. Wij kunnen achteraf geen bijlagen plaatsen. De enige oplossing is dat u de oude advertentie verwijdert en een nieuwe met bijlagen plaatst. Let op, enkel fotobestanden kunnen als bijlage toegevoegd worden, geen PDF bestanden of andere vormen.
 

Mijn advertentie mag verwijderd worden, hoe moet ik dit doen?

U kan uw advertentie verwijderen in de oorspronkelijke e-mail via de verwijderlink. 
Als u de e-mail niet meer hebt, gelieve ons te contacteren met titel en het ID van uw advertentie.
Het ID is het getal dat u in het website adres van uw advertentie kan vinden.
Voor een voorbeeld, zie onder:

 

Ik wil mijn advertentie opnieuw bovenaan in de lijst, wat moet ik doen?

De advertentie worden gepubliceerd volgens datum en uur. Als uw advertentie niet meer bovenaan staat wil dit zeggen dat er reeds nieuwe advertenties zijn bijgekomen. Wacht minimaal 7 dagen om uw advertentie opnieuw te plaatsen. Bij misbruik zal uw advertentie NIET geactiveerd worden.
 

Q&A veilingen
Wat kost het om als club een bonverkoop te houden op de website?

Onze website focust zich op de inkomsten voor de clubs. De website is een nevenactiviteit naast een dagjob. Daarom kunnen wij de club aantrekkelijke condities bezorgen tegenover sommige andere websites die bonverkopen aanbieden. Om de exacte condities te kennen, gelieve ons een e-mail te sturen via ons contactformulier.

De activiteiten op de website zijn een officiele activiteit. Dit wil zeggen dat u als club ook perfect een wettelijk factuur krijgt voor uw boekhouding.

 

Ik wil een bod uitbrengen, wat moet ik doen?

Om te kunnen bieden moet u een account registrereren op onze website. Dit kan u doen door op DEZE LINK te klikken. Volg vervolgens de stappen die u op uw scherm te zien krijgt. Let op, elke gebruikersnaam is uniek en kan maar 1x gebruikt worden. Het is dus best mogelijk dat de door u gekozen gebruikersnaam reeds in gebruik is. Kies dan een andere gebruikersnaam. Vooral initialen zijn erg in trek en dus vaak al bezet.
Na het invullen van het formulier ontvangt u een e-mail om uw account te bevestigen. Zodra u dit gedaan hebt kan u een bod uitbrengen op een bon of duif. LET OP: Biedingen die uit uitbrengt zijn bindend en niet herroepbaar

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Als u uw wachtwoord vergeten bent, dan kan u dit opvragen via DEZE LINK. Wij kunnen uw wachtwoord niet zien, dus vraag ons niet uw wachtwoord toe te sturen.

Help, ik ben mijn gebruikersnaam vergeten.

Als u uw gebruikersnaam vergeten bent kan u deze opvragen via het contactformulier op de website. Stuur hiervoor een e-mail met het door u gebruikte mailadres en uw adresgegevens inclusief telefoonnummer. We zullen dan kijken welke uw gebruikersnaam is en deze doorsturen.

Kan ik een bod annuleren?

Neen, dit is niet mogelijk. Biedingen op de website zijn binden, dit staat ook zo aangegeven op diverse plaatsen. Denk dus goed na vooraleer je een bod uitbrengt.

Kan ik meerdere gebruikersnamen hebben?

Dit kan, zelfs met hetzelfde mailadres. Bent u dus uw gegevens kwijt en slaagt u er niet in deze terug te vinden, maak dan gerust een nieuw account aan.

Overige vragen
Duivenspel.be Instagram veiling info Uw advertentie hier?

Laatste biedingen

Geen biedingen gevonden